Podravski list, Glas podravine.
(prestaro za odgovor)
Adagio
2008-09-04 10:33:12 UTC
Podravski list, Glas podravine.

Moram staviti mali oglas u novine. Koje su čitanije?

Hvala :-)!

A.
okram@work
2008-09-04 10:37:07 UTC
Post by Adagio
Podravski list, Glas podravine.
Moram staviti mali oglas u novine. Koje su èitanije?
Hvala :-)!
Ako Glas Podravine ima 24 stranice (2str. oglasa), a Podravski list
60stranica (8str. oglasa), zakljuèi sam!
Gsm Marko
2008-09-04 11:34:58 UTC
Podravski list
PiStA
2008-09-04 12:33:26 UTC
Pitanje: Vidim da su mali oglasi besplatni pa pitam mogu li se predati na
mail ili se mora fizièki doèi i predati pismeno?
A.
GSM-marko
2008-09-04 15:47:03 UTC
Ja ?aljem sms 098-365-245
Robi
2008-09-04 21:03:57 UTC
ja šaljem mailom i uvijek mi objave oglas. preporučam ti da ga obaviš
najkasnije do petka u jutro
Post by PiStA
Pitanje: Vidim da su mali oglasi besplatni pa pitam mogu li se predati na
mail ili se mora fizički doči i predati pismeno?
A.
PiStA
2008-09-05 06:45:47 UTC
Hvala svima, sad æu isprobati!
ja ¹aljem mailom i uvijek mi objave oglas. preporuèam ti da ga obavi¹
najkasnije do petka u jutro
A.
Adagio
2008-09-05 09:46:33 UTC
Post by PiStA
Pitanje: Vidim da su mali oglasi besplatni pa pitam mogu li se predati na
mail ili se mora fizički doči i predati pismeno?
Oglasi za zapošljavanje nisu. Čim stavljaš takav oglas, podrazumijeva se
da si poduzeće i da moraš platiti.

Btw, hvala na odgovorima :-)!

A.